16. 11. 2017

Tipy z Aliexpresu - výbavička pro dítě

Dneska článek mimo hlavní téma, ale rozhodla jsem se podělit o pár tipů, co jsem koupila pro dítě na Ali a s čím jsem spokojená. Musím říct, že všechno, co jsem malé na Ali koupila, přišlo a přišlo to v pořádku. Tzn. dobře zabalené, nepoškozené, nesmradlavé. Některé věci přišly i hrozně rychle, třeba za 14 dní. Kde se na to hrabe Čeká pošta. Obecně mám dobrou zkušenost s nakupováním na Aliexpressu a snad se mi v životě nestalo, že by mi něco nepřišlo. Nebo si to už nepamatuji. Na Ali objednávám dlouho a mám za sebou přes 260 objednávek. Párkrát (asi 3x) přišla věc rozbitá, ale vždy mi byly vráceny peníze. A beztak to ti chudáci odeslali v pořádku a až špatným zacházením během přepravy se věc rozbila. Vždy se dívám na hodnocení prodejce a většinou nejdu pod feedback 93-95 %, abych měla zaručenu určitou kvalitu a spolehlivost.

Z čeho jsem teda byla opravdu nadšená byly slintáčky. Naše slinťula, když byla miminko, tak hodně ublinkávala a měli jsme spotřebu klidně 6 slintáků/bryndáků za den. Takže bylo potřeba si vytvořit určitou zásobu, abych nemusela pořád jen prát. První slinták jsem dostala darem a byly koupeny v ČR. Zbytek jsem si už objednala na Ali. Všechny slintáky byly používány stejně. Prány většinou na 60 °C a následně sušeny v sušičce. Reálné fotky jsou po cca 10 měsících používání. Slintáky koupeny v ČR stály myslím 150 Kč/2 ks. Slintáky z Ali od 97 - 150 Kč/většinou za 3 kusy. Cena na koruny se liší v závislosti na daném kurzu a taky prodejci mívají různé akce a slevy, takže je možné, že je nyní zboží už dražší, ale může být i levnější.


První dvě fotky jsou bryndáky koupené v ČR. Zacházela jsem s nimi stejně jako s bryndáky z Číny. Používala jsem je asi o měsíc déle než ty čínské.





Nyní jsou už věci objednané z Aliexpressu.
Tyto stály 3,72 $ a koupeny zde


Žluté bryndáky byly koupeny zde za cenu 6,11 $
Tyto slintáčky jsme nosily asi nejvíc a podle toho taky vypadají. Ten prostřední s medvídkem už ani nemám. Malá si ho pokydala nějakým jídlem a už nemělo cenu ho ani prát a rovnou letěl. Za ty peníze to zase tolik nebolelo.

Cena 5,31 $ a koupeny zde
Poslední bryndák, který jsem na Ali koupila byl tento se šňůrkou na dudlík. Tato vychytávka se osvědčila zejména venku, kdy jsem nemusela dudlík sbírat ze země.
Bryndáček s otvorem na dudlík za cenu 1,85 $ a koupen zde

Dale jsem zde koupila velké plenky na utírání po koupeli. Plenky jsou z kvalitního příjemného materiálu. Jsou měké, neškrábou a na utírání mokré dětské pokožky se mi osvědčily více jak ručníky. Plenky jsem také využívala jako stínítko na vajíčko při přepravě autem, nebo jsme je nosili na koupaliště a malá si na nich hrála. V létě posloužily také jako přikrývka do postýlky, když byly tropické noci. Dítě bylo přikryté, mělo pocit bezpečí, ale nepotilo se. Plenky jsem většinou prala s ostatními plenami na 90 °C a sušila v sušičce. Reálné fotky věcí asi po 10 měsících používání.


Horní 2 jsem objednávala zde
Citróny zde
Růžičky zde

Další částí do výbavičky byly kalhotky na látkové pleny a vnitřní vložky na opakované použití, které lze použít místo látkových plen. Ty jsem použila opravdu jen párkrát, protože jsme nakonec nelátkovali. Ale třeba je ještě využiji, až budeme přecházet na nočník nebo u dalšího dítěte. Kalhotky jsem objednávala odtud za cenu 3,89 $ a ještě od druhého prodejce, kde byly kalhotky včetně vyměnitelné vložky. Zde se cena pohybovala od 5,29 - 7 dolarů. 
Odkaz na kalhotky zde a ještě zde

U tohoto prodejce jsem také koupila další vyměnitelné vnitřky za cenu 1,79 $. Odkaz zde



Pro sebe jsem zde koupila pratelné látkové vložky do kojící podprsenky, se kterými jsem byla nadmíru spokojená. 
Oproti jednorázovým vložkám jsou milionkrát pohodlnější, neškrábou, drží tam, kde mají (jednorázové mi cestovaly pod podprsenkou a fakt nevypadá dobře, když se vám vyboulí prsa někde pod ušima). A hlavně je můžete používat opakovaně. Měla jsem 4 páry a ty prala. Cena za 2 páry byla 2,99 dolarů.
Odkaz na prodejce

Poslední vychytávka, kterou jsem koupila od stejného prodejce je tento popruh na jídelní židličku. Máme starou prehistorickou židličku, která je ještě po nás (takže má minimálně 30 let) a tato židlička nemá nic mezi nohama, aby z ní dítě nevyklouzlo. Naši rodiče to kdysi řešili páskem nebo šátkem, já koupila tohle. Je výborné, že se to dá přichytit i na normální židli, proto popruhy beru s sebou, když někam jedeme a můžu dítě normálně nakrmit.


Cena 4,99 dolarů a odkaz na zboží zde

Pokud máte nějaké osvědčené prodejce, budu ráda za tipy. Někdy příště bych sepsala ještě pár tipů na hračky a oblečení.


E.❀










Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za všechny vaše slušné komentáře.