8. 7. 2017

Sharon J. Bolton - Už mě vidíš?

Název Knihy: Už mě vidíš?
Originální název: Now You See Me
Série: Lacey Flint
Pořadí knihy v dané sérii: 1
AutorSharon J. Bolton
PřekladatelHana Čapková
Žánr: detektivka, thriller
NakladatelstvíDomino
Datum vydání: 2013
Počet stran: 424
Typ knihy: e-kniha
Koupeno na: palmknihy.cz
Hlavní postava: mladá policistka Lacey Flint
Recenze:

Na tuto autorku jsem narazila náhodou před několika měsíci a kniha Takt o je, tak to bude, jejíž recenzi najdete zde mě učarovala. Jednalo se o 3. díl ze série s vyšetřovatelkou Lacey Flint a já se chtěla dozvědět víc. V některých částech kniha odkazovala na události, které se staly v předchozích dílech, a člověk se tolik neorientoval, a proto jsem se rozhodla začít se sérií od začátku a pořídila jsem si knihu Už mě vidíš. Ani tato kniha nezklamala a mnohé věci mi zapadly do sebe a hezky se uspořádaly. I zde se jedná o skvělou detektivku s napínavou zápletkou, kdy do poslední chvíle netušíte, kdo je pachatel. Že by snad i samotná Lacey?





Autorka umí udržet čtenáře napjaté téměř do poslední stránky. Nechápu, že jsem na tak skvělou autorku narazila teprve teď. Vřele ji doporučuji všem, co mají rádi napětí chytrou zápletku. Myslím si, že knihy od této autorky i mimo sérii s Lacey budou stát za to.

A o co v knize Už mě vidíš jde? Vrah se stylizuje do postavy novodobého Jacka Rozparovače. Napodobuje jeho činy i hru s policisty. Co je však zvláštní, všechny ty hrůzy, co provádí, směřuje k osobě Lacey a to je více jak podezřelé. Lacey je komplikovaná osoba už sama o sobě a teď je navíc spojována s tolika vraždami?

Skvělý vypravěčský styl autorky, její cit pro zápletku a výborná charakteristika Lacey zaručují, že se od knihy nehnete dřív, než ji dočtete. A až vydýcháte první díl, budete si muset koupit další :-)

Hodnocení



1 komentář:

Budu ráda za všechny vaše slušné komentáře.