10. 5. 2018

Tipy z edičního plánu nakladatelství Host - Podzim 2018

Tak jsem právě zjistila, že vyšel nový ediční plán mého oblíbeného nakladatelství Host. Hned jsem na něj mrkla a samozřejmě, mě zase zaujalo strašně moc knížek, ale musím se krotit, takže opravdu "jen pár" tipů:-)

1) František Čech - Divoký obchod


Detektivní román z právnického prostředí, který se odehrává v zapadlých vesnicích Jesenicka. Na Jesenicku mám rodinu, takže je mi prostředí známé a jsem zvědavá, kde se příběh bude přímo odehrávat.Mám ráda romány z právnického prostředí, protože sama jsem vystudovaný právník. No a je to detektivka. Takže co dodat, knihu musím mít. Kniha vychází v září.

2) Dita Táborská - Běsa

Tato autorka mě zaujala knihou Malinka, která byla úžasná a zpracovávala ne moc obvyklé téma adopce. Kdo chce vědět víc, tak odkaz na recenzi na Malinku najdete zde
Román Běsa opět řeší rodinné vztahy a volně navazuje na Malinku, takže pro mě jasná volba. Kniha vychází už v červnu!

3) Jerzy Vetulani, Maria Mazureková - Alenčin sen, aneb jak funguje mozek


Tato kniha je ze sekce literatury pro děti a mládež a má dětem odhalit tajemství fungování mozku. A slibuje, že bude i vtipná. Zaujala mě rada pro rodiče, aby jsme si tuto knihu přečetli dříve, než to udělají naše děti. Jinak nás ve znalostech hravě předčí. Kniha vychází v říjnu.

Takže tohle jsou ve zkratce moje tipy na podzimní čtení od Hostu.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Budu ráda za všechny vaše slušné komentáře.